Butiran Penghantaran
1. Tomaz menawarkan PENGHANTARAN PERCUMA untuk semua tempahan di seluruh Malaysia, termasuk Sabah dan Sarawak, tidak termasuk perabot & kerusi permainan.
2. Masa penghantaran mengambil masa kira-kira 3-7 hari bekerja , bergantung kepada kurier berhampiran kawasan anda dan ketersediaan stok. Postage hanya akan dilakukan pada hari bekerja. Penghantaran tidak dilakukan pada hujung minggu dan cuti umum, ia akan diteruskan pada minggu bekerja.
3. Penghantaran mungkin terjejas disebabkan oleh keadaan yang tidak dijangka, oleh itu ia mungkin mengambil masa lebih daripada 7 hari bekerja .
4. Tomaz menggunakan Best Express/J&T Express sebagai Perkhidmatan Kurier kami. Sebarang pilihan kurier lain selain Poslaju hendaklah didedahkan oleh pelanggan.
5. Tomaz tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakan atau kerugian yang berlaku semasa penghantaran.
6. Selepas anda berjaya membuat pesanan, anda akan menerima e-mel "Pengesahan Pesanan" dalam peti masuk anda.
7. Pasukan perkhidmatan pelanggan kami akan menjalankan proses pengesahan dan akan mengemas kini anda melalui e-mel apabila bungkusan anda sedang dalam perjalanan, bersama-sama dengan nombor penjejakan. Anda boleh menyemak status bungkusan anda pada pautan yang diberikan bersama e-mel pesanan anda.
8. Kurier kami akan mengambil bungkusan pada jam 3 petang dari Isnin hingga Jumaat. Semua nombor penjejakan boleh disemak dalam masa 48 jam, selepas jam 6 petang di wad.
9. Kami menghantar ke seluruh dunia! Hubungi kami di customer@tomaz.my atau mesej kami di WhatsApp di 017 877 8030 dan kami akan sebutkan caj penghantaran anda bergantung pada berat bungkusan dan negara. ***Pembeli perlu menanggung kos penghantaran mengikut caj kurier kami masing-masing.
10. Anda hanya boleh mengambil sendiri pembelian dalam talian di Outlet Kilang Tomaz USJ 1. Tidak boleh digunakan untuk cawangan lain.
Soalan? Sila Hubungi Kami atau Whatsapp/Call: +6017-877 8030.